15. helmikuuta 2010

Viikonloppua ja maanantaihaaste

Onneks se perjantai loppui. Saunaa ja punkkua....

Viikonloppuna leivottiin ja herkuteltiin. Kyläiltiin anoppilassa ja olla öllöteltiin.


Pellillinen toscakakkua hävisi parempiin suihin alta aikayksikön. Pitänee tehä huomenna lissää. Tännään en edes yritä. Ikkä nimittäin läks töihin jo ennen kasia,tulee illalla ehkä kasin maissa ja lähtee uudelleen kahelta yöllä ja tulee sit kottiin tiistai aamuna. Luulen ett nyt vetästään rennosti tää päivä. Jos huomiselle suunnittelis mummolaretkeä hiihdon merkeissä....

Ja sitten siihen maanantaihaasteeseen. Haaste bongattu Tyylisuuntauksia-blogista.

Haastan Sinut esittelemään tämän aamun aamiaisen=)
(Siis sen, minkä itse nautit, ei lasten.)


Syönkö minä oikeesti näin huonosti aamulla? =) Elikkä tuopillinen mansikka-vattumehua, Aten ja Linnean kerhoeväistä ylimääräseks jääny päärynänpala, jonkun aamupalaltaan syömättä jättämä pullankäntty ja kahvia. Tuosta päärynästä ehdin puraista kerran, Aatu söikin sit loput. Kahvia menee kolme noita isoja mukillisia. Harvoin sitten juonkaan enää päivällä lisää

3 kommenttia:

Sani kirjoitti...

Minulla tahtoo olla samahomma, että kahvi on se pääasiallinen ammupala :d. nyt olen hiukan kunnostautunut ja aika useasti tulee keitettyä itsellekki puuroa :)

Suwi kirjoitti...

Mä oon syöny Fitnes muroja :D en tosin sillä että niistä muka pysyis linjat kunnossa joo EI!! ;) MUT siks koska ne jopa on muroista ihan terveellisiä ;) verrattuna niihin kaikenmaailman sokeri muroihin....

suvi kirjoitti...

Mun aamupalani ei suuren suuri tänä aamuna ollutkaan->pelkkä appelsiini,jonka toivoisin pysyvän vatsassa.Mahatauti uhkaa tarttua kuopukselta itseeni:(
Normaalisti menee kuppi kahvia ja pari ruisleivän palasta.