Käytiin viikonloppuna hakemassa Veetulle pinnasänky lainaan. Siihen piti vaan ostaa patja. Eilen alkoi arki ja Atte läks eskaan ja Linnea kerhoon. Myö sit lähettiin pienten poikien ja Ikkän kanssa asioille, samalla reissulla haettiin patja.
Aikaa jäi liian vähän ruokakauppareissuun ennen Linnean hakua, mutta sit sen verta paljon ettei ihan heti viittiny lähtee pällistelemään sinne kerholle. Päätettiin tuoda pinnis ja patja ja shoppailunyssäkkä välillä kottiin ja sit vasta Linnean haku ja kauppareissu. Ikkä haali sit kaikki pinniksen osat ja patjan kerrallaan, mitäs sitä suotta useemmin portaissa ravaamaan. Ihan välihuomautuksena, vaihettiin autoo uutena vuotena ja nyt oli sit farmarimalli alla =) Nooo... Ikkällä oli kädet aivan täynnä tavaraa, joten kilttinä vaimona nostin sievän pyllyni auton penkiltä ja menin laittamaan auton takaluukun kiinni. Ei oo kuulkaa ikänä sydämestä ottanu niin kovasti, ku se räsähdys joka kuului luukun sulkeutuessa. Se saamarin takalasi poksahti sitten pieninä siruina takakonttiin!!! Vitutuksen määrä oli sanoin kuvaamaton sekä Ikkällä että äipällä. Jäi muuten kauppareissu väliin.
Hain Linnean jalan ja sen jälkeen kaupasta muovia jolla sen lasinpaikan sais umpeen toviksi, luntakin kun silleen näppärästi justiin hipsutteli. Ikkä oli sillä aikaa soitellu korjaamot ja lasiliikkeet läpi. Tämän hetken hinta-arvio sille luukulle on 500 euroa sisältäen lasin ja asennuksen. Arvatkaapa saanko Ikealta tytöille kerrossänkyä?
Noo se siitä ja sen kestävyydestä. Kasasin iltasilla Veetulle uuden pinniksen ja hiissasin sen entisen oottamaan maalia olkkariin. Piti sit ootella että ipanalauma nukahtaa ennen ku pääsin pensselin varteen. Siinä oli mukavasti aikaa neuloa makkarasäärystin Linnealle. Ostin nimittäin alesta lankoja ilman visioo, onneks iski visio =) Säärystimistä toinen on jo valmis, mutta kuvia saatte kuhan toinenkin valmistuu.
Sitten aiheeseen tuunaus.

Ostin tämän ihanan retropinniksen Atelle aikoinaan kirpparilta 10 eurolla. Jo silloin sänky sai uuden valkoisen maalipinnan. Nuo ihanat retropampulat jäi syystä tahi toisesta maalaamatta. Nyt sitten aattelin että voisinhan minä vähän tuolle pensseliä näyttää, kun on kerran tiedossa että tää olis nyt se viimenen rintsessa meille. Etin netistä sisustustarroista malleja, joista vois maalata kuvan tuohon päätyyn. Siinä hommassa ei kauan menny, eka puoti ja eka malli ja eikun piirtämään.

Tälläisen sain parin tunnin aherruksen jälkeen aikaiseksi. Maalasin lisäksi osan pinnoista ja ne retropampulat. Niistä en vaan saanut kuvaa onnistumaan, jossa vaaleanpunainen erottuisi. Mutta itse olen tyytyväinen prinsessapinnikseen =)
Pittäis rueta seuraavaks perunankeittoon ja laittaa pullataikina kohoamaan. Tänään ei ole Aten hakua, kun Veetulla vaihteeks nosti kuumeen. Pitää hakea kuuri,että päästään sit ens viikolla putkitukseen. Atte tulee eskasta kaverinsa kanssa ja tietysti kaverin äipän.
Tämän viikon on pakko jatkua paremmissa merkeissä kuin se alkoi, joten toivottelen kaikille oiken ihanata alkuviikkoa ja loppuviikkoa, jos nyt en satu tänne kerkiimään =)